Reklam
Real Madrid, Kral Kupasından ihraç edildi!

Real Madrid, Kral Kupasından ihraç edildi!

Cadiz maçında yaşanan skandalın faturası belli oldu..

SPOR - 2015-12-04 17:24:32 Bu içerik 1075 kez okundu.

Kral kupasındaki Cadiz maçında geçtiğimiz sezon Villareal'den kart cezası bulunan Cheryshev'i oynatan Real Madrid, İspanya futbol federasyonu tarafından kupadan ihraç edildi.

 

İspanya futbol federasyonundan yapılan açıklamada, Real Madrid'in kart cezalısı olan Cheryshev'i oynatması nedeniyle İspanya Kral Kupası (Copa Del Rey)'den ihraç edildiği açıklandı.

 

Real Madrid kulübünün bu gelişme sonucu ne yapacağı ve Rafael Benitez'in geleceği merak konusu..

Sende Yorumla...
DİĞER HABERLER